måndag 2 januari 2012

Blommigt och beställning

Jag var ledig från jobbet i mellandagarna och tänkte jag skulle hinna sy en del, men hann nästan inte med nått. Men två blommiga klänningar blev det i alla fall.
 Klänning i storlek 80

 Klänning i storlek (ca)100

En tid före julen fick jag en beställning på en muminklänning och en mössa till en liten nyfödd tös. Det var riktigt roligt att sy en så liten klänning igen. Den kändes minimal jämfört med sånt jag nu syr åt Ebba. Dessutom känns det lite extra roligt när såna som inte känner mig vill beställa saker av mig.

2 kommentarer:

  1. du e såå dukti, o det blev skitsnyggt!Adele tackar hon har faktiskt på sig muminklänningen i da!

    SvaraRadera
  2. Tack tack. Va roligt om ni redan kunnat använda klänningen, hoppas de blir många flera gånger :)

    SvaraRadera